Stan Helsing (2009)




http://www.imdb.com/title/tt1185266/


Varför alla dessa ”roliga” filmer som ”driver” med andra filmer. Vi översköljs av denna skräp och jag förstår varför det ofta endast når DVD-hyllan i videobutiken och Stan Helsing är verkligen ett lysande exempel på en film som inte nådde biograferna då den inte håller måttet.


Filmen handlar om Stan Helsing som på ett ”roligt sätt” blir förväxlad med den riktige Van Helsing, vampyrjägaren. Det räcker med att beskriva handlingen så för det finns egentligen inte så mycket mer att säga om handlingen då den i stort sätt är ganska frånvarande. Det finns dessutom ett hemskt musikalnummer som är bland det sämsta jag sett och jag kan inte förstå varför Leslie Neilsen ställer upp på sånt här, men å andra sidan verkar han göra allt för pengar efter det att han ställde upp i Mr. Magoo (1997). Så vad ska man säga mer om Stan Helsing?


Undvik, hoppa över, hyr nått annat.


Nej det här är inte bra, men jag såg i alla fall klart den.

Betyg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0